×

Часті питання

Що робити у разі втрати імені користувача та / або пароля?

Надіславши SMS-повідомлення з текстом PASS з Вашого мобільного телефону на номер 516, Ви отримаєте відповідь з Вашим ім'ям користувача і паролем.

Як розпочати паркування?

Для першого паркування Вам необхідно відкрити рахунок «Мобільного паркування». Після цього відправте SMS-повідомлення на номер 516, в якому вкажіть номер територіальної зони паркування та номер автомобіля.

Як зареєструватися?

Реєстрація безкоштовна. Просто перейдіть на веб-сайті «Мобільне паркування» (www.516.com.ua) на сторінку реєстрація і заповніть необхідні дані.

Навіщо мені потрібні ім'я користувача та пароль?

Ваші ім'я користувача та пароль дозволять Вам отримати доступ до Вашого персональної сторінки на сайті «Мобільне паркування», змінювати налаштування, переглядати останні дії, контролювати рахунок мобільного паркування, розпочинати і завершувати паркування через Інтернет.

Чи можливо використовувати один номер телефону для паркування різних автомобілів ?

Так. З одного і того ж телефону Ви можете розпочати сеанс паркування для будь-якого автомобіля , але не одночасно для кількох автомобілів.

Чи необхідно мені постійно вводити номер автомобіля, якщо я використовую лише один автомобіль?

Ні. Якщо постійно здійснюється паркування того ж самого автомобіля, Ви можете відправити на номер 516 лише номер зони паркування..

Чи необхідно мені надсилати номер паркувального майданчику, якщо я постійно паркуюся в одному і тому самому місці?

Ні. Якщо Ви паркуєте той самий автомобіль в тій самій паркувальній зоні, Вам достатньо надіслати на номер 516 SMS-повідомлення з літерою “P”.

Як я можу дізнатися чи працює система?

Ви маєте отримати відповідь на будь-яке Ваше SMS-повідомлення на номер 516.

Що робити, якщо я не отримаю підтверджень?

Перевірте, чи достатньо коштів на Вашому паркувальному рахунку, надіславши повідомлення з літерою “I” на номер 516.

Де можна придбати скретч - картки?

Переглянути місця продажу карток поповнення.